Megtérülő PPC hirdetéskezelés

(Professzionális hirdetéskezelés a legújabb trendek mentén)

Manapság már nem elég csak az, ha fent vagy a közösségi médiában és organikusan kommunikálsz a leendő vevőiddel, vagy a leendő ügyfeleiddel. Napjainkban, ha fejlődni és/vagy komolyabb anyagi eredményeket szeretnél elérni elengedhetetlen, hogy hirdess a Google felületén, Facebook-on, vagy Instagramon. A PPC (pay-per-click) hirdetések segítségével rövid idő alatt nagy mennyiségű webhelyforgalmat lehet generálni, amit a későbbiekben releváns bevétellé alakíthatunk át.

Legyél első a Google találatok között!

A Google AdWords felülete mára kulcsfontosságú eszköz a releváns célközönség megszólítására az online térben. Legyen szó keresési kampányokról, webshopok termékeinek értékesítéséről, vizuális jelenlétről számos webhelyen, vagy videós tartalmak kiemeléséről a YouTube felületén, csapatunk megbízhatóan tudja segíteni vállalkozásodat a forgalomnövelés és márkaépítés területén egyaránt.

Urald a Facebook és Instagram hírfolyamait!

Kétségkívül napjainkban a legtöbbet használt hirdetési felület a Facebook és az Instagram, ahol milliókat lehet megcélozni számtalan beállítási lehetőséggel.
A különböző kampány célok mellett a felhasználók érdeklőési kör szerinti megcélozhatósága teszi igazán különlegessé a platfomot.

3 fő kampány célt határozhatunk meg a Facebook Ads-rendszerén belül:

Ismertség erősítése

A felhasználók körében népszerűsíthetjük márkádat vagy termékedet/szolgáltatásodat.

Érdeklődés felkeltése

A felhasználókat a meghatározott cél elérése ösztönözzük a webhely meglátogatásáról, applikáció telepítésén át, az üzenet küldéséig.

Konverzió ösztönzés

A felhasználókat egy konkrét konverziós cél elérésére ösztönözzük, mint termék vásárlása a webshopodban, vagy az üzleted felkeresésére.

Említettük a különleges célzási rendszert, amivel kitűnik a Facebook a konkurenciából. Mivel a Facebook szinte a mindennapi életünk része és sok órát töltünk a felületen, így a rendszer nagyon sok információt tud rólunk, mit szeretünk, merre jártunk, milyen márkákat kedvelünk, vagy éppen milyen új termék vagy szolgáltatást fogunk a közeljövőben vásárolni. Emellett remarketingelni is tudjuk eddigi vásárlóidat, így ösztönözve az újbóli vásárlást.

Próbáld ki a legújabb trendeket!

A hazánkban még újnak számító TikTok versenyképes és költséghatékony alternatívát tud felmutatni a többi platformmal szemben. Legyen úttörő a saját szektorában és aknázza ki elsőként a felületben rejlő lehetőségeket.